Nazwa skrócona szkolenia:

Kultura obsługi klienta

Nazwa pełna szkolenia:
Kultura obsługi klienta
Miejscowość:
Lubin
Kierownik szkolenia:
Imię i nazwisko:
Monika Kamińska
telefon:
e-mail:
Planowane rozpoczęcia kursów:
Aktualnie jesteśmy na etapie planowania terminów kolejnych szkoleń.
Więcej informacji uzyskacie Państwo u kierownika szkolenia.
zapisz się

Wyślij zgłoszenie:

    Nazwa szkolenia

    Imię i nazwisko*

    Adres e-mail

    Tel. kontaktowy*

    Dodatkowe uwagi:

    Załącznik: karta zgłoszenia dla firm

    Dołącz podpisany skan zlecenia lub karty zgłoszenia*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miedziowe Centrum Kształcenia Kadr Spółka z o.o. zgodnie z polityką prywatności, w celu udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie i kontaktowania się mailowo lub telefonicznie. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych, ich edytowania i wycofania zgody w każdej chwili.

    Cel szkolenia

    Zdobycie umiejętności zarzadzania bezpieczeństwem danych osobowych, zdobycie nowych kwalifikacji.

    Program szkolenia

    • Identyfikacja potrzeb szkoleniowych – jak dopasować standardy organizacji do własnych wartości.
    • Kontrakt.
    • Jak rozpoznać klienta – wywieranie wrażenia i typologia klientów.
    • Rola aktywnego słuchania w pracy z klientem.
    • Adaptacja swoich wartości w model obsługi klienta organizacji – scenki.
    • Uważność na potrzeby klienta.
    • Zebranie trudnych sytuacji w pracy z klientem.
    • Wspólne budowanie modeli reakcji w sytuacjach trudnych.
    • Praca ze scenariuszami – opisy klientów – scenki.
    • POPO, PIW oraz FUKO jako narzędzia przydatne do radzenia sobie z obiekcjami.        
    • Podsumowanie i zaplanowanie Follow Up.

    Warunki przyjęcia

    Osoby, które mają luz planują mieć kontakt z klientem.

    Organizacja zajęć

    Szczegółowy harmonogram kursu zostanie ustalony z zamawiającym. Kurs realizowany dla grup zorganizowanych na zlecenie.
    Szkolenie trwa 2 dni (16 godz.).

    Egzaminy i dokumenty końcowe

    Po ukończeniu kursu uczestnik otrzymuje zaświadczenie MEN zgodne z obowiązującym wzorem.

    Korzyści ze szkolenia

    Kształtuje umiejętności
    w obsłudze klienta

    Uczy prowadzenia rozmowy dążącej do rozwiązania problemu w razie jego wystąpienia

    Zachowanie wysokiego poziomu zadowolenia klienta

    Szkolenie kierowane jest do osób, które mają pierwsze kontakt z klientem. Szkolenie prowadzone przez instruktora, który pracuje według najlepszych praktyk

    Potrzebujesz przeszkolić więcej osób? Zobacz naszą ofertę szkoleń dedykowanych
    Jeżeli chcesz przeszkolić więcej osób – skontaktuj się z nami: dostosujemy program i organizację szkolenia do Twoich potrzeb.

    Zobacz terminy planowanych kursów doskonalących (chronologicznie):

    Data od do
    Nazwa szkolenia
    Osoba kontaktowa
    2024-05-16
    do 2024-05-17
    2 dni (16 godzin)
    Pierwsza pomoc
    Pierwsza pomoc przedmedyczna
    Renata Biernat
    tel. 887 380 061
    r.biernat@mckk.com.pl
    2024-06-03
    do 2024-06-14
    10 dni (80 godzin)
    Kosztorysowanie
    Kosztorysowanie robót w budownictwie
    Monika Kamińska
    tel. 724 555 552
    m.kaminska@mckk.com.pl
    2024-06-13
    do 2024-06-14
    2 dni (16 godzin)
    Pierwsza pomoc
    Pierwsza pomoc przedmedyczna
    Renata Biernat
    tel. 887 380 061
    r.biernat@mckk.com.pl
    2024-09-19
    do 2024-09-20
    2 dni (17 godzin)
    Pierwsza pomoc
    Pierwsza pomoc przedmedyczna
    Renata Biernat
    tel. 887 380 061
    a.przytula@mckk.com.pl
    2024-10-17
    do 2024-10-18
    2 dni (16 godzin)
    Pierwsza pomoc
    Pierwsza pomoc przedmedyczna
    Renata Biernat
    tel. 887 380 061
    r.biernat@mckk.com.pl
    2024-11-21
    do 2024-11-22
    2 dni (16 godzin)
    Pierwsza pomoc
    Pierwsza pomoc przedmedyczna
    Renata Biernat
    tel. 887 380 061
    r.biernat@mckk.com.pl